Hallå, fansen!?

Axe säger:

http://bloggkommentatorerna.blogg.se

Sawcy säger:

nämen titta... här har någon tagit vår idé!

Axe säger:

oj!

Sawcy säger:

och vad har de gjort med våran kära idé? "Årets blogg"! ... oj ... fast nu såg jag att det var enligt Blondinbella...

Axe säger:

ja så det kanske man inte ska ta så allvarligt då...

Sawcy säger:

nej de har kanske betalat henne att säga så

Axe säger:

ja vem vet i dessa tider

Sawcy säger:

den idén hade vi ju också tidigare!!!!

Sawcy säger:

haha.. ok.. nu ska vi se.. mycket skitsnack om Schulman

Axe säger:

mm, är inte det lite... enkelt? att skitsnacka om Schulmans?

Axe säger:

det gör ju alla nuförtiden

Sawcy säger:

mmm precis.. trist. 

Axe säger:

lite av att slå in en öppen dörr

Sawcy säger:

ja verkligen

Axe säger:

lite spännande med bloggskvaller dock!

Axe säger:

intriger, intriger!

Axe säger:

bloggerskornas krig!

Sawcy säger:

"Tur att jag lägger det här inlägget i inredningsbloggskategorin så att man hittar dit igen."... haha ... ja det var ju "tur"

Sawcy säger:

hur skulle det annars gå?

Sawcy säger:

HAHAHAHA men det här gillade jag...

Sawcy säger:

"Jag skulle vilja ha lite naturgodis NUUUUUUUU!! Är svinsugen. Kan någon av er läsare springa och köpa det till mig är ni snälla? Nej, jag bara skojade. Det skulle jag aldrig kräva av er. Hur stora vi än skulle bli."

Sawcy säger:

tydligen så driver de med någon annans divaliteter.. men.. alltså.. jag tyckte det var smart!

Axe säger:

ååå varför har vi inte några slavfans?

Axe säger:

har vi ens några fans längre?

Axe säger:

hallå, fansen? kommer ni ihåg oss?

Sawcy säger:

nej.. våra fans har nog övergett oss... 

Axe säger:

mm, jag tyckte det lät väldigt bekvämt med fans som gör små tjänster.

Sawcy säger:

tänk vad bra det vore... 

Sawcy säger:

jag skulle försöka få dem att bygga en pyramid

Axe säger:

ooo en pyramid! vad skulle du ha i pyramiden?

Sawcy säger:

en dator kanske?

Sawcy säger:

eller ost?

Axe säger:

jag skulle stänga in blondinbella, katrin schulman och kissie i min pyramid för att se vad som skulle hända.


Kommentarer
Postat av: Ronja Zorina

"Bloggloggers är tillbaka!!!!"

Yeaaaay! :D

Postat av: Anonym

HAhahaha äntligen! Jag tycker ni är tusen gånger bätre än de där kommentatorerna!

2008-04-04 @ 09:53:00
Postat av: becka

Fan? ja! Slav? Nej tyvärr!

2008-04-05 @ 21:44:30
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com
Postat av: Andrea

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 11:06:40
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback