Det kallas SANNINGEN

Sawcy säger:
http://www.stureplan.se/blogs/katrin/
Axe säger:
hon skriver sanningen!
Axe säger:
skönt
Sawcy säger:
ja sanning kan vara riktigt bra...
Sawcy säger
:
vet inte om jag är så intresserad av sanning om Alex men men.. kanske blir man det också.. roligt om de gnabbas lite på varandra.. en offentlig blogggnabbsfest
Axe säger:
ja hon verkar lite gnabbig
Axe säger:
hon tycker tex att han har töntiga solglasögon
Axe säger:
haha
Sawcy säger:
mycket Alex... men jag har inte hunnit läsa så långt (håller dock med om att glasögonen var töntiga)
Sawcy säger:
oj hon visar foten också..
Sawcy säger:
det var modigt!
Axe säger:
ja, men jag ser inget konstigt med den?
Axe säger:
en vanlig fot?
Axe säger:
väl?
Sawcy säger:
nja ena tån är väl lite märklig.. men inte 31-kommentarer-märklig om du frågar mig
Axe säger:
hehe, men utseende är en fråga som engagerar många
Sawcy säger:
de är inte direkt tripp trapp trull men.. tydligen engagerar det
Axe säger:
jag tycker hon formulerar sig roligt sådär i allmänhet
Sawcy säger:
oj! hon dog nästan!
Axe säger:
gillar liknelsen med snökulan massor
Axe säger:
särksilt med de flygande tampongerna!
Axe säger:
haha
Sawcy säger:
haha det var kul
Sawcy säger:
gillar när mejl offentliggörs
Sawcy säger:
det är lite ondskefullt
Axe säger:
ja, lite
Sawcy säger:
man fnissar liksom lite åt dem som skrivit.. inte trodde de att ALLA skulle se
Axe säger:
haha, nej det trodde de ju verkligen inte
Axe säger:
hihi
Sawcy säger:
ballongliknelsen var lika målande om än inte lika trevlig
Sawcy säger:
huvva
Axe säger:
haha, den var i alla fall fantastiskt rolig
Axe säger:
särskilt med det "vassa föremålet"
Sawcy säger:
man känner igen sig... men.. lite väl kanske
Sawcy säger:
ja det bloggas nog mycket om PMS tror jag
Axe säger:
ja, men det är ju roligt när folk är självutlämnande i bloggarna
Axe säger:
men iofs, "blodfylld ballong" kanske är lite too much information
Sawcy säger:
det kallas SANNINGEN!
Sawcy säger:
det är bara att gilla läget
Axe säger:
ja just ja. jag glömde att vi skulle bjudas på sanningen den här gången. förlåt.
Sawcy säger:
haha
Axe säger:
jag gillar verligen att hon är så tjurig
Axe säger:
det är ingen gullig blogg det här
Sawcy säger:
nej det var det inte.. men nu råkade jag komma åt något och hamnade i vimmelhelvetet!
Sawcy säger:
HJÄLP
Sawcy säger:
synd att hon har bloggen på en så farlig plats..
Axe säger:
å nej!
Axe säger:
man får veta sanningen, men man riskerar att drunkna i vimmelhavet. det känns lite otryggt tycker jag.
Axe säger:
och inte helt förenligt med sanningen på nåt sätt.
Sawcy säger:
ja inte våran i alla fall. vad djupa vi blir.. vi kanske borde kolla in han med de töntiga glasögonens blogg också...
Sawcy säger:
och hoppas på mer gnabb!

Kommentarer
Postat av: Carina den fina

Ännu en lysande analys! Hoho!

2007-07-04 @ 00:43:11
Postat av: Jennie

Så underbart att ni har börjat såga igen.

2007-07-04 @ 22:23:24
Postat av: Jenny

Skulle inte ni kunna logga blondinbella.blogg.se ?
Det skulle vara SÅ KUL! :)

2007-07-06 @ 20:40:35
Postat av: M

http://bloggloggers.blogg.se/050107162835_ebba_junior.html#comment
Redan gjort av dem!

2007-07-07 @ 21:28:32
Postat av: v.

ni läser inte er mail så ofta va?
blogga mig: www.sommarlovsbloggen.blogg.se och berätta om jag är på väg i rätt rikning eller ej!

2007-07-08 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback