Ebba Junior

Sawcy säger:
     hallå! vi har fått post!
Sawcy säger:
hurra hurra ett tips!
Axe säger:
Vad trevligt
Axe säger:
Det tipsas om http://www.blondinbella.blogg.se
Sawcy säger:
spännande----
Sawcy säger:
nu ska vi se
Axe säger:
Kaxigt att ha sig själv som bakgrund. Det var ju lite coolt ju.
Sawcy säger:
ja men lite läskigt att se en arm sticka fram här och var
Axe säger:
haha, ja det förståss.
Axe säger:
å, hon har en familjeskräddare.
Axe säger:
har alla det?
Axe säger:
har jag missat nåt?
Sawcy säger:
ja har inte du det? jag och farfar brukar gå och lägga upp våra byxor ihop
Axe säger:
å, jag är så hopplöst ute.
Sawcy säger:
vilken ebba von sydow pose
Axe säger:
vilken ebba von sydow blogg
Axe säger:
oj, men hon slutade nian under året!
Axe säger:
hon är ung!
Sawcy säger:
du läser så snabbt.. jag tittar fortfarande där armen sticker ut och håret kommer fram under armen.. 
Axe säger:
haha. oj.
Sawcy säger:
hon har en söt "tankbok"
Axe säger:
ja, tänk.
Sawcy säger:
hon har bra koll på smink....
Sawcy säger:
inga ögonskuggor från veckorevyn...
Axe säger:
ja, hon är ju sexton och har råd med Kaneboprodukter
Sawcy säger:
you go girl!
Sawcy säger:
hon har startat "fina flickor röker inte".. det är väl bra, präktigt men bra...
Axe säger:
ja, man kan ju inte klaga på en sextonåring som inte vill röka. det är ju jättebra ju.
Axe säger:
oj, vilken modellposebild...
Sawcy säger:
ja... hon skriver ordentligt och förståligt
Sawcy säger:
ja den är iallafall påklädd till skillnad från andra bilder man sett i andra bloggar...
Axe säger:
ja okej då.
Axe säger:
ja, den här bloggen var ju inte så farlig. hon röker ju inte, och ger sminktips.
Sawcy säger:
nej du.. jag säger bara heja tjejen.. kör på... ebba börjar bli gammal snart och då kan du ju ta över
Axe säger:
ja, jag är jäkligt trött på ebba faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Thowe

haha vilken härlig blogg ni har!

Postat av: klakke

haha. den här konverationen ägde hårt. ERAN BLOGG ÄGER BELLAS! :D

2007-01-06 @ 20:39:58
URL: http://riddermark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback