Vad sött allt är.

Axe säger:
nästa tips på tur är
http://www.trendbibeln.blogg.se/
Sawcy säger:
det är tydligen inne med djurmönstrat... mycket sådant 
Axe säger:
ja, vi har sett många djurmönstrade den senaste tiden.
Axe säger:
snygg header...
Sawcy säger:
väldigt "modsig"... det är fint
Axe säger:
mm. men innehållet här verkar inte vara så modsigt tycker jag.
Axe säger:
blablabla, söta koppar, söta bikinisar...
Axe säger:
typisk tipsblogg
Sawcy säger:
mmm... tipsa gärna om HM.. för det har man aldrig hört talas om
Axe säger:
haha, exakt
Sawcy säger:
söta linnen också... vad sött allt är 
Axe säger:
mm, hela världen är söt tycker jag.
Axe säger:
söt som socker.
Sawcy säger:
sötman tar inte slut... "Den sista "sidenklänningen" är söt"
Axe säger:
ja, men sen övergår det plötsligt till att allt är "mysigt"
Sawcy säger:
ja koppen kunde vara mysig också...
Axe säger:
ja, men om man ska tipsa om saker man kan köpa är det väl iochförsig relevant huruvida de är söta och mysiga eller inte.
Sawcy säger:
ja.. för det kan man inte avgöra själv
Axe säger:
men man vill väl inte tipsa om en kopp som inte är söt?
Sawcy säger:
jag skulle tipsa om en kopp som var ful... men det är bara jag... jag är inte söt
Axe säger:
"den här koppen är... ja det får ni avgöra själva. det är en kopp, och man kan ha te i den"
Sawcy säger:
haha... 
Axe säger:
"den är vattentät"
Sawcy säger:
det är bra att veta!
Axe säger:
haha, exakt. viktigare att veta än om den är söt.
Sawcy säger:
men om man vill veta om den är söt.. eller mysig.. är det bara att titta i bibeln... halleluja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det finns några till adjektiv har jag hört.

2007-05-07 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback