Här har Anna Skipper varit framme.

Sawcy säger:
http://turander.blogg.se/
Sawcy säger:
här har vi en som själv ville bli loggad...
Axe säger:
oj, roligt!
Sawcy säger:
ja eller hur! kul att folk slänger sig framför bladen...
Axe säger:
jag undrar lite vad hon menar med en MOIS funderingar?
Axe säger:
moi som på franska eller?
Sawcy säger:
ja precis..
Sawcy säger:
jag läste fan tyska.. 
Axe säger:
"en jags funderingar"
Axe säger:
moi betyder väl mig på franska.
Axe säger:
men det kanske är ett smeknamn eller nåt?
Sawcy säger:
ja.. men skit i det haha.. läs funderingarna!
Axe säger:
haha, okej då.
Sawcy säger:
"dinkel is the shit"?
Axe säger:
haha. här har Anna Skipper varit framme.
Sawcy säger:
ja verkligen.. jag trodde att man fick mycket shit av dinkel.. det är kanske så hon menar? 
Sawcy säger:
usch vi tänker inte mer på shit tycker jag
Axe säger:
haha, nej inte mer shit nu
Sawcy säger:
hon kör på med lite tyska också.. väldans vad språkkunnig..
Axe säger:
ja verkligen
Sawcy säger:
förresten.. vad säger du om påfågeln?
Axe säger:
den är ganska... effektfull tycker jag.
Sawcy säger:
jag är annars lite rädd för fåglar.. men den här var fin tyckte jag
Axe säger:
man behöver ju inte se själva fågeln här
Sawcy säger:
hon känner någon som kallas "Surreal"...
Sawcy säger:
han är tydligen ostädad
Axe säger:
haha, helt surrealistiskt ju.
Axe säger:
men jag gillar hennes liknelser... "imorgon kommer törsten släckas som en brandmans vattensprut mot det brinnande köksbordet."
Axe säger:
köksbordet?
Sawcy säger:
HAHA
Axe säger:
köksbord brukar väl inte brinna så överdrivet ofta?
Axe säger:
man ska faktiskt släcka ljusen innan man går hemifrån!
Sawcy säger:
ja det ska man!
Axe säger:
men å andra sidan, då får man ju aldrig se brandmännen spruta på köksbordet.

Kommentarer
Postat av: tess

Haha.. är det bara jag, eller menar ni sexuellt på de sista meningarna med brandmannen? hihi roligt iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback