Finns Legolas på riktigt?

Axe säger:
ska vi kolla
http://ramsin.blogg.se/ då?
Sawcy säger:
absolut!
Sawcy säger:
det är inte ofta man ser lila... eller hur?
Axe säger:
nej, det är faktiskt inte så vanligt som bakgrundsfärg.
Sawcy säger:
helvete vad orlando bloom ser ut på den där bilden alltså
Sawcy säger:
(fick mig till och med att svära)
Axe säger:
haha, nej men usch
Axe säger:
är det så han ser ut i verkligheten tro?
Sawcy säger:
förmodligen...
Sawcy säger:
hon har ett utdrag ur Legolas dagbok?
Sawcy säger:
jag förstår inte..
Sawcy säger:
finns han?
Axe säger:
jag trodde inte det... betyder det här att sagan om ringen är en sann historia?
Sawcy säger:
HAHA... det där med alver var hur kul som helst
Axe säger:
mm, men det var väl från tjuvlyssnat.se tror jag
Axe säger:
men sant likväl
Sawcy säger:
och varför har tjejen kaninörondiadem?
Sawcy säger:
detta borde ha utvecklats lite mer
Axe säger:
haha, jag tänker spontant att de var göteborgare. lisebergskaninöron.
Axe säger:
eller så hade hon varit på ett manga-konvent?
Sawcy säger:
ja eller Playboy mansion?
Sawcy säger:
hmm jag anar ett nytt grepp här.. det här med att man måste klicka för att komma till själva inlägget...
Sawcy säger:
eller det är en annan blogg....
Sawcy säger:
nu hittar jag inte tillbaka! hjäälp!
Sawcy säger:
ok lugn.. hittade tillbaka till det lila...
Axe säger:
haha, ingen panik!
Axe säger:
det är lätt att gå vilse i bloggdjungeln.
Axe säger:
tur att vi alltid bär på en välvässad machete!
Sawcy säger:
mmmm bloggtiteln stämmer.. koas möter lugn & tvärtom...
Sawcy säger:
det är en massa olika bloggar... 
Sawcy säger:
och delar av andra bloggar..
Axe säger:
ja, mycket förvirrande.... många länkar....
Axe säger:
och många inlägg som bara är teasers. som när hon utlovar Legolasdagboken, och inte levererar
Sawcy säger:
och sen är hon otrogen mot sin blogg....
Sawcy säger:
man ska aldrig vara otrogen mot sin blogg!

Kommentarer
Postat av: Tove

:-)


Fan att jag inte hittar Legolas dagbok....

Postat av: tess

Kan ni inte granska några av bloggarna från toplistan? Gärna några kända.. vore kul o höra vad ni tycker om t.ex. englasshowroom osv.. :D

2007-05-09 @ 02:06:33
URL: http://tessimone.blogg.se
Postat av: Anonym

HÖHÖHÖ...

2007-05-17 @ 00:40:23
Postat av: Anonym

Riktigt roliga typer det här! Fram för mer loggning!

2007-05-18 @ 00:05:39
Postat av: Jennie

Blogga oftare, ni är ju helt underbara!!

2007-05-20 @ 18:30:39
URL: http://wennie.blogg.se
Postat av: becka

Fellas vi har abstineeeens! var är all undehållande sågning? uppdatera!

2007-06-13 @ 23:08:54
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com
Postat av: Elin

HAllå!? jag saknar eeeeeeeeeer!
uppdatera så att det känns lite bättre här i regnet

2007-07-01 @ 21:32:06
Postat av: Amanda

herreguuud, alla dessa konversationer!

2007-07-07 @ 12:38:32
Postat av: Karin

kolla retrosofie.blogg.se

2007-07-30 @ 14:27:21
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback