Äckligt. Men sån är jag.

Sawcy säger:
men dåså.. nästa tips:
http://www.kviback.blogg.se
Axe säger:
hm... tråkiga färger.... jag vill ha glada färger och fina bilder!
Sawcy säger:
HAHA... kan inte annat än hålla med om det där med dagsberättelser
Axe säger:
ja, det var väldigt träffsäkert!
Axe säger:
haha
Sawcy säger:
efter fjorton avsnitt av O.C. skulle inte jag heller kunna sova
Axe säger:
haha, efter två skulle jag sova sött.
Axe säger:
skulle aldrig komma igenom 14
Sawcy säger:
det gäller att sätta sig in i ungdomarnas bekymmer... 
Sawcy säger:
vem ska jag ligga med nu? 
Sawcy säger:
svåra val...
Sawcy säger:
fast O.C. vet jag inte riktigt vad det handlar om egentligen så jag kanske inte ska uttala mig om just det... 
Axe säger:
haha. nej kanske inte.
Axe säger:
men om OC som bloggfenomen kan man ju uttala sig.
Axe säger:
och som bloggmaterial är det ointressant.
Axe säger:
vill man så kan man ju kolla på det själv. inte läsa om andra som gör det.
Sawcy säger:
ja för ett bloggfenomen är det verkligen..."Hur ska det gå med Ryan? Vad jag saknar Mischa!" det är stora bloggbekymmer..
Axe säger:
haha. tur att vi inte bloggar om tvprogram då. som en motvikt.
Axe säger:
förkylningsinlägget var roligt också...
Axe säger:
haha, "äckligt. men sån är jag"
Sawcy säger:
ja det är skönt att hon reflekterar över att inlägget var äckligt.. haha
Axe säger:
haha. mm. självinsikt är ju något vi gillar i bloggar.
Sawcy säger:
absolut
Axe säger:
jag gillar den här bloggen, hon är självironisk och rolig tycker jag.
Sawcy säger:
mmm jag gillar att hon erkänner att hon slutar säga saker bara för att alla andra säger dem
Sawcy säger:
sen håller hon på med keramik.. och det är ballt
Axe säger:
ja absolut.
Axe säger:
jag blir alltid lite lättat när bloggar inte handlar om modetips.
Sawcy säger:
mmmm jag med
Sawcy säger:
det här var mycket mer användbart
Sawcy säger:
HAHA fast hon gillar tårna
Axe säger:
vaaa!
Axe säger:
de sjungande?
Axe säger:
INGEN gillar de tårna!
Sawcy säger:
japp... jag tänkte inte nämna det.. men kunde inte låta bli
Sawcy säger:
allra längst ner...
Sawcy säger:
"Tänkte bara säga att jag älskar reklamen om sånnadära byggskor. Där tårna sjunger Älgarna demonstrerar-sången, fast istället Fötterna demonstrerar.HuummmmA, HuummmmA!"
Axe säger:
nej men åååå.
Axe säger:
jag är rädd för tårna!
Sawcy säger:
hon klarade sig nästan från sågning... vi kapar bara av tårna!   

Kommentarer
Postat av: paulaainanan

Haha jag vet att ni tyckte att tårna var roliga ändå :) Fääänks. Hejhejhej!

Postat av: Frida

De där älgarna ger mig mardrömmar! Men kvibackbloggen var ju rätt kul absolut. Ännu en bra sågning- av med tårna!

2007-05-06 @ 10:20:29
Postat av: H

Tårna är ju hur roliga som helst!

2007-05-07 @ 11:59:04
Postat av: MOS kvibacks väninna

Hmm... era sågningar är välkomna(typ trendbibeln). hoppas ni har kollat in stureplanocensurerat.blogspot.se. Annars vill jag att ni bevisar er höga status och sågar min så ärligt ni bara kan utan att känna skuld!

2007-05-07 @ 15:36:38
Postat av: MOS

www.turander.blogg.se

2007-05-07 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback