NarcolepsyMan vs. KoffeinKvinnan

Sawcy säger:
http://www.itsarandomlife.se/
Sawcy säger:
schysst att dela blogg på detta vis.. innovativt..
Axe säger:
vilken ska vi välja då?
Sawcy säger:
klart man tar han den döda
Axe säger:
haha, ja det gör vi
Sawcy säger:
ja eller inte döda.. han är väl avtuppad bara
Axe säger:
ja, annars kan han ju inte blogga
Sawcy säger:
man vill ju genast veta mer
Axe säger:
oj, han är ung, hipp och fresh
Sawcy säger:
han är en postmodern superhjälte...
Axe säger:
undrar vad hans speciella superhjältekraft är?
Axe säger:
att kunna röka samtidigt som han är medvetslös kanske?
Sawcy säger:
hahaha förmodligen! 
Axe säger:
måste säga direkt att jag tycker att det är riktigt jobbigt med folk som använder ordet "tjöt".
Axe säger:
eller "ordet" kanske jag ska säga
Sawcy säger:
hmmm... det är mer som ett alarm i mina öron
Sawcy säger:
men han ligger avtuppad igen på en bild lite längre ner
Sawcy säger:
eller det är inte han
Sawcy säger:
det är en kompis tror jag
Sawcy säger:
roligt är det i alla fall
Axe säger:
vad synd. jag fick genast en ny teori om att hans postmoderna superkraft var att kunna somna på kommando.
Sawcy säger:
supernarkolepsi
Axe säger:
exakt
Axe säger:
NarcolepsyMan returns
Sawcy säger:
vad skulle den onda ha för kraft? supermorgonpigg?
Sawcy säger:
onda kaffemannen?
Axe säger:
koffeinkvinnan tror jag
Sawcy säger:
ja... såklart... han skulle bli kär i henne
Axe säger:
ja, och det skulle bli en jätteintressant intrig
Axe säger:
två världar som möts...
Sawcy säger:
den vakna och den avtuppade
Sawcy säger:
ännu en fantastisk idé...
Sawcy säger:

we are on fire i tell ya


Kommentarer
Postat av: dennis

Ljuvligt!

Postat av: Fia

Haha.. det var verkligen en rolig bild han hade! Det skulle bli en bra superhjälte det där!

2007-07-03 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback