Folk gör saker... Wow.

Axe säger:
vad tar vi nu då?
Sawcy säger:
hmm
Sawcy säger:
moggmaster.blogg.se/
Axe säger:
oj vilken psykedelisk bakgrund
Sawcy säger:
ja verkligen.. jag är hypnotiserad
Sawcy säger:
något säger mig att det inte kommer finnas outfitbilder 
Axe säger:
haha, nej men det är lite synd, för den här människan skulle nog inte ha ginatricot-tights
Sawcy säger:
"innebandysurr".. det finns alltså surr om innebandy
Axe säger:
ja, undrar varför?
Axe säger:
jaha, och så kom det extremt icke-politiskt korrekta skämt...
Sawcy säger:
men åhh
Sawcy säger:
jag ville inte att mina fördomar skulle infrias.
Sawcy säger:
katastrof
Axe säger:
ja, det var verkligen inte trevligt
Axe säger:
inte roligt heller
Sawcy säger:
"Dax för att vara lite elak"...
Axe säger:
eh, okej
Sawcy säger:
oj vad "elakt" snarare puckat
Axe säger:
ja, helt puckat. och meningslöst.
Sawcy säger:
"Dax att visa hur dum jag är" borde han skrivit...
Sawcy säger:
det hade varit korrekt...
Axe säger:
haha, ja
Axe säger:
man ska vara ärlig i sin rubriksättning
Sawcy säger:
ja det är viktigt... 
Axe säger:
undrar varför han kallar sig för MoggMaster..
Axe säger:
vad är en mogg?
Sawcy säger:
En gitarr?
Axe säger:
kanske
Sawcy säger:
En synth?
Axe säger:
eller en innebandyklubba
Sawcy säger:
ja...
Sawcy säger:
titta på mig.. jag är Mogg-mästare... wow
Axe säger:
hahaha
Sawcy säger:
haha.. han har sammanfattat lite andra bloggar
Axe säger:
haha, ja han har ju inget att säga själv så...
Sawcy säger:
"Händer mycket i människors liv"
Sawcy säger:
ja.. tänka sig
Sawcy säger:
folk gör saker... wow igen
Sawcy säger:
hur gammal tror du Moggen är?
Axe säger:
tja, runt 40 tror jag.
Sawcy säger:
alltså.. det känns väldigt barnsligt alltihop.. men han har ju en "fruga"
Axe säger:
ja och barn
Sawcy säger:
barn också? nää minimoggs?
Axe säger:
han är nog en sån 40åring som inte har upplevt så mycket. förmodligen från en småstad... gifte sig som 19 åring.. köpte radhus....
Axe säger:
...började dra judeskämt....
Axe säger:
men nu är det nog jag som är fördomsfull
Sawcy säger:
ja men... det var HAN som började...
Axe säger:
ja det var det. nu läste jag precis ett homofobinlägg också.
Axe säger:
jag börjar få nog av den här farbrorn.
Sawcy säger:
ja.. usch... 
Axe säger:
MoggMaster var sannerligen ingen BloggMaster.

Kommentarer
Postat av: MoggMaster

Ni hade inte ett rätt, men fortsätt att gissa. PAJJASER !!

Postat av: Erik

Ja ibland förundras man över vad det finns för folk. Tack BloggLoggers för att ni påminner oss om att vi inte lever i en felfri värld.

2007-07-02 @ 22:07:02
Postat av: Anonym

HAHAHAH dårar!

2007-07-03 @ 16:08:27
Postat av: Anonym

Fy farao vilken trist, inskränkt och fördomsfull blogg ni har "Bloggloggers"! Längesen jag såg två fjortisar hålla på och babbla blahablaha om ingenting så länge så mycket. Har ni inget liv? Förmodligen inte...

2007-07-03 @ 22:13:09
Postat av: Anonym

Ja gud vad fördomsfulla de är som inte tycker att det är roligt med rasistiska och homofobiska skämt...
Inget liv kanske inte men roliga som sjutton är de!

2007-07-03 @ 23:14:44
Postat av: MoggMaster

Vad är ett rasistiskt skämt ? Är Jag en ras ? Jag trodde jag var människa. Finns det olika raser inom mänskligheten ? Berätta !!! Ni som påstår att det finns olika raser inom mänskligheten är nog dom som är mest fördomsfulla. Sätt Er !!

2007-07-05 @ 16:23:42
URL: http://moggmaster.blogg.se
Postat av: Erik

Men skitsamma om skämten var "rasistiska" eller inte.. de var helt enkelt osmakliga i vissas mening. Skämten var tydligt nedsättande och drev med människors kulturtillhörighet. Sätt dig själv, i skolbänken!

2007-07-05 @ 21:25:03
Postat av: Karin

Sök på dax i den bloggen och inse att ni funnit killen med ordförådet.

2007-07-30 @ 13:46:14
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback