En brax i motljus

Axe säger:
jag hittade en blogg om fula skivomslag.
Axe säger:
http://katastrofalaomslag.blogspot.com/
Axe säger:
helt underbara
Sawcy säger:
snygga!
Axe säger:
haha, ja visst är de
Sawcy säger:
han analyserar också..
Axe säger:
jag vet!
Sawcy säger:
jag är kär i honom.. han som har bloggen..
Axe säger:
mm jag med
Sawcy säger:
kärlek vid första inlägg
Axe säger:
man vill liksom komma hem till honom och bläddra i skivbackarna
Axe säger:
och se alla skivorna på riktigt
Sawcy säger:
ja precis... få hålla i skivorna
Sawcy säger:
haha roligt
Sawcy säger:
"åtta lettiska Leia.."
Sawcy säger:
det var kul att säga det högt...
Sawcy säger:
"åtta lettiska Leia" vilket bra bandnamn!
Axe säger:
haha ja
Axe säger:
han är så härligt förbittrad
Sawcy säger:
ja verkligen... guld
Axe säger:
jag gillar Kellox-omslaget!
Axe säger:
bara namnet Kellox
Axe säger:
vad tänkte de på?
Sawcy säger:
"det känns rätt" tänkte de
Axe säger:
HAHA, NEJ nu är min favorit "det är döden själv som kommer för att hämta dig" i nästa inlägg!
Sawcy säger:
haha
Sawcy säger:
HAHAHA men snälla... Fendox- Puss & Kram
Sawcy säger:
man vill verkligen inte ha en puss eller en kram från någon av dem
Sawcy säger:
kanske han till höger... men bara om man druckit massor
Axe säger:
ja, det ska vara en väldig massa då
Axe säger:
kanske han längst bak i mitten. om man hade druckit en väldig massa och var medelålders.
Sawcy säger:
jag menade han längst bak i till höger för övrigt
Sawcy säger:
inte han närmast till höger.. han ser ut som att han är med i V
Axe säger:
haha, ja lite som robert englund gjorde i V
Axe säger:
typ den snälla ödlan som är på vår sida
Axe säger:
men som ändå är en ödla under fejkskinnet
Sawcy säger:
ja precis...
Sawcy säger:
åhhhh den med enhörningen!
Axe säger:
hahaha, ja den ser ut som en sån tavla som har hängt i kvarterslokalen sen tidigt 90-tal
Sawcy säger:
det är någon som ristat in "SANDRA" också.. det har han inte kommenterat
Sawcy säger:
under fötterna på enhörningen
Sawcy säger:
eller fötterna heter det inte- hovar var ordet
Axe säger:
det var lite fint tycker jag. namnet ger ju en väldigt autentisk touch
Axe säger:
man undrar lite vem sandra var
Sawcy säger:
vem är hon? gillade hon verkligen Magnum eller gillade hon bara enhörningar och rosa?
Axe säger:
jag tror att hon hade stentvättade jeans med hög midja och ett sån där smalt skärp.
Sawcy säger:
och snelugg!
Axe säger:
ja såklart
Axe säger:
tycker att han är lite hård mot själva enhörningen
Axe säger:
så "skitful" var den väl inte
Axe säger:
lite missformad kanske
Axe säger:
men det kan också vara så att den bara råkar vara en kurvig enhörning
Sawcy säger:
men snälla.. den är skitful!
Axe säger:
den putar lite med rumpan, annars är den väl inte så ful
Axe säger:
okej, den har ett smaklöst halsband på sig också
Sawcy säger:
alltså titlarna på skivorna...
Sawcy säger:
"Window of a child"...
Axe säger:
ja de är fantastiska
Axe säger:
"jösses"
Axe säger:
HAHA, omslaget till window of a child då!
Axe säger:
en brax i motljus
Sawcy säger:
JAG VET
Sawcy säger:
jag gråter
Sawcy säger:
tårarna rinner... det är bara.. too much
Axe säger:
å, jag vill också äga fiskskivan!
Sawcy säger:
nu måste vi komma på hur vi ska förföra bloggägaren så att han bjuder hem oss
Axe säger:
ja, det känns som att han har många groupies att välja och vraka från...
Sawcy säger:
ja bra många fler än Mats Rådberg--
Sawcy säger:
BOOGIE
Sawcy säger:
vi får kanske ge ut en BloggLoggers skiva...
Sawcy säger:
vi kan posera i lederhosen..
Axe säger:
ja, och tonsätta våra favoritbloggar
Sawcy säger:
med låtar som "Nolife.com"....
Axe säger:
"Ni vet ingenting om mode"
Sawcy säger:
en klassisker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ni kan väl tonsätta bloggar också! Skulle säkert bli ett härligt omslag på den skivan.

2007-07-17 @ 15:18:47
Postat av: Fisso

Ha ha ha ha!! Underbart!

Postat av: becka

Ni får på inga som helst villkor uppdatera så här sällan! Jag har sagt det förut; vi får abstinens!

2007-08-26 @ 22:30:36
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com
Postat av: RonjaZorina

Jag och många med mig väntar på en uppdatering.. :)

2007-08-28 @ 11:24:25
URL: http://rze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback