Är det shorts med?

Sawcy säger:
annamirjamaria.blogg.se/
Sawcy säger:
hmm
Sawcy säger:
det är verkligen intressant att höra om vilka kval folk går igenom.. först tänkte jag köpa de röda men det blev de svarta
Axe säger:
ja livet är inte lätt
Axe säger:
så många val!
Sawcy säger:
men nu kanske jag kan köpa de röda.. på REA... wow
Sawcy säger:
dock väldigt snyggt med körsbär.. det måste du erkänna
Axe säger:
ja jag gillar körsbär
Sawcy säger:
fast benbilden känns lite omotiverat... men.. vill man visa upp sig.. så fine.. jag dömer inte
Axe säger:
ja lite omotiverat. men shortsen är ju med där, litegrann iallfall, i kanten.
Sawcy säger:
jaha.. är det shorts med?.. jag blev lite ställd och undrade vad det var för showroom vi hade kommit till..
Axe säger:
haha, ja litelite shorts var det allt
Sawcy säger:
haha...  ok då kan jag lugna mig
Axe säger:
och sen kommer det lite halsband...
Axe säger:
usch, den nallen var skrämmande!
Sawcy säger:
den tittar på mig!
Sawcy säger:
åhh läskig!
Axe säger:
mm. och den har RÖRLIGA LEDER!
Sawcy säger:
näää är det sant? usch usch...
Axe säger:
den kommer hänga där runt halsen... och sprattla med sina otäcka swarowskiklädda leder.
Sawcy säger:
och på natten lever den rövare
Axe säger:
ja fy!
Axe säger:
man ser ju på den att den är ond. det syns på den lilla västen.
Sawcy säger:
ja väst brukar betyda ondska
Axe säger:
eller hur!
Sawcy säger:
frågan är vad Gina Tricot leggings betyder?
Sawcy säger:
det är en konspiration...
Axe säger:
ja verkligen.
Axe säger:
jag tror att det är ett hemligt tecken som sextonåriga bloggare som inte har något särskilt att berätta tar på sig för att kunna känna igen varandra i förortgallerian.
Axe säger:
men vad vet jag?
Sawcy säger:
ja vad vet du? haha
Sawcy säger:
ha här var det inga direkt revolutionerande tips..
Sawcy säger:
HM, LaRedoute.. Asos..
Sawcy säger:
det har man ju redan hört om
Axe säger:
ja, till och med jag, haha
Axe säger:
det vore mer intressant att få lite NYA tips om internetshopping.
Axe säger:
nya butiker menar jag
Sawcy säger:
ja precis...
Axe säger:
vad de har för kläder kan väl folk kolla själva?
Sawcy säger:
man tycker det...
Sawcy säger:
men folk vill ju vara får.. och det får de väl.. bääääääää   

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. ja äntligen är ni i farten igen, lysande!

2007-07-03 @ 00:09:22
Postat av: Anonym

Ja alltså Englas showroom och liknande berättar ju bara om saker som man redan visste fanns.. bara reklamdrivet verkar det som, verkligen trist!

2007-07-03 @ 23:18:31
Postat av: Durban

Det här var ju en supertrist blogg. Kan ni inte hitta några skribenter som är lite roliga?
Dvs: Endera kan ni väl skriva kortare eller så kan ni väl skriva roligt.

2007-07-04 @ 02:50:57
Postat av: Anonym

Kortare eller roligt.. ja vilket bra tips hörru! Skönt att du har en åsikt i alla fall.. Jag håller inte med dig. Det här är spontant och roligt.. inte en massa omskrivna "skämt" och skit. En ärlig granskning. Såga på!

2007-07-14 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback