ackligmatsomjaglagat.com

Sawcy säger:

hmm jag tycker vi värmer upp med något tips

Axe säger:

jag hittade det här tipsen i mailboxen: www.jennykullin.blogg.se

Axe säger:

vi har inte kollat den va?

Sawcy säger:

nej den känner jag inte igen

Sawcy säger:

vi kollar

Axe säger:

ja det gör vi

Sawcy säger:

hmmm

Sawcy säger:

"vet att bhn syns men blir så när man leker i opraktiska kläder"

Sawcy säger:

ja... så kan det gå

Axe säger:

ja tänk

Sawcy säger:

gulliga bilder... 

Sawcy säger:

lite väl gulliga.. men känner man gulliga så kan man kanske inte rå för det

Axe säger:

nej man ska inte straffas för att man känner för söta barn

Sawcy säger:

spännande när folk tar bilder på mat..

Axe säger:

ja, det är lite ovanligt

Sawcy säger:

haha inte då.. jag har sett massor med sånt..

Axe säger:

haha, jasså

Sawcy säger:

här var det dock inte restaurangmat utan mat från Ikea

Axe säger:

fast jag tycker allt att det är roligare när de tar bilder på mat de har lagat själv.

Sawcy säger:

ja.. det är lite roligare.. men bara lite

Axe säger:

bilder på Ikeamat känns lite som en motsvarighet till att ta kort på sina GinaTricot-tights.

Axe säger:

inte så oväntat, liksom

Sawcy säger:

haha

Axe säger:

eller på riktigt, riktigt äcklig mat

Axe säger:

det skulle jag vilja se

Sawcy säger:

ja det skulle jag också vilja se!

Axe säger:

haha, kanske ska börja fota maten jag lagar

Sawcy säger:

www.ackligmatsomjaglagat.com

Axe säger:

hahaha

Sawcy säger:

låter som en fantastisk idé.. och sen måste du fota din min när du käkar det..

Sawcy säger:

typ.. bläh...

Axe säger:

ja, vilken strålande idé

Axe säger:

storsint som jag är överlåter jag gärna denna bloggidé till någon av er entusiastiska bloggare där ute! varsågoda! en spännande och rolig bloggidé.

Axe säger:

...och sen kommer det såklart outfitbilder också.

Sawcy säger:

haha du är så generös.. ja vi kan inte bara klaga utan vi kommer med idéer också

Axe säger:

ja, vi vet ju en del om bloggande

Axe säger:

särskilt om livet som bloggläsare

Sawcy säger:

mmmm hon har en t-shirt! fan.. vi måste bli klara med våra t-shirts....

Axe säger:

ja verkligen

Sawcy säger:

hon kan få en för sågad blev hon nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback