Vilse i djungeln

Axe säger:
en besökare tipsar om
http://jonnaliisamaria.blogg.se
Sawcy säger:
ska vi kolla in den?
Axe säger:
åkej
Sawcy säger:
oj
Axe säger:
ojoj, hon har ju retuscherat bort sin näsa!
Sawcy säger:
ja här var det näsfritt... 
Sawcy säger:
och ja.. djungelaktigt?
Axe säger:
mm. lite som michael jackson goes tarzan.
Sawcy säger:
HAHA
Sawcy säger:
det var innovativt.. det har jag aldrig sett
Axe säger:
nej, inte jag heller.
Axe säger:
jag gillar bloggar som är nyskapande.
Sawcy säger:
jag gillar kombinationen "blivande mäklare", "shopoholic", "levnadsglad"
Sawcy säger:
är det så att det ena leder till det andra?
Sawcy säger:
eller jag vet inte..
Sawcy säger:
oj en varning får vi!
Axe säger:
oj!
Axe säger:
men vi är ju vana vid långa inlägg, jag är inte rädd.
Sawcy säger:
inte jag heller.. så långt var det inte.. 
Sawcy säger:
hon analyserar sin egen blogg.. det borde fler göra.. verkligen
Sawcy säger:
det ska uppmuntras
Axe säger:
ja, det är ganska intressant faktiskt.
Axe säger:
att läsa igenom och reflektera. det borde fler göra. kom igen!
Sawcy säger:
kul att lars winnerbäck är den som ungdomen får sin visdom ifrån..
Axe säger:
ja, han är gammal och vis han.
Sawcy säger:
haha
Sawcy säger:
oj nästa inlägg var lite spännande också.. "ska jag orka gå ner till Rixvideo?"
Sawcy säger:
undrar om hon orkade.. får man svar på det?
Axe säger:
haha, nej.
Axe säger:
men jag gillar såna här tvära kast. "såhär utveckas mitt liv" > "jag vill ha popcorn"
Axe säger:
människor är ju komplexa, det är kul när det kommer fram tycker jag.
Sawcy säger:
hon "gillar ju inte ens popcorn"!!!!!!
Axe säger:
haha, oj då.
Axe säger:
men det var ju bara ett exempel.
Sawcy säger:
hahaha
Sawcy säger:
hon uppmanar till kommentar på ett uppfriskande sätt också "Säg nåt då!" Något säger mig att hon lyssnar mycket på kommentarerna.. hon söker vägledning genom dom.. 
Sawcy säger:
typ.. ska jag orka gå till Rixvideo?
Axe säger:
mm. precis som vi.
Sawcy säger:
ja precis så
Sawcy säger:
kul att man får följa hennes misslyckade försök att komma in i "partymode"
Axe säger:
men det kanske gick bra.
Axe säger:
synd att man inte får uppföljning tycker jag!
Sawcy säger:
väldigt mycket kanske här också.. varför är folk så tveksamma..
Sawcy säger:
men det gick inte bra... det står där.. uppe.. haha.. du är helt tappad i djungelmönstret!
Axe säger:
haha, oj då. ja, jag går liksom vilse bland leoparderna.

Kommentarer
Postat av: Becka

Hahha xD

Postat av: Anonym

kolla in askaza.blogg.se, hon klankar ner på alla andras bloggar men hennes är skitdååååålig

2007-04-21 @ 23:41:05
Postat av: becka

Åh jag är så glad att jag hittat till "Bloggloggers", ni lyser upp den gråa himlen helt klart.

2007-04-22 @ 15:53:22
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com
Postat av: Blogglösa Camilla

Kolla in den här bloggen http://madeleine0.blogg.se/!
Kolla in hennes kommentar om NewMe´s blogg:
http://newme.blogg.se/1177251390_paus.html#comment, hon har nästan tagit "ert jobb".

2007-04-22 @ 18:19:49
Postat av: gurrap

Tänkte tipsa om denna användbara länk: http://www.business-opportunities.biz/projects/how-much-is-your-blog-worth/

2007-04-23 @ 01:11:27
Postat av: Anonym

Fattar inte det med näsan? Jag ser i alla fall en näsa, plastig men helt klart är det en näsa! =)

2007-05-02 @ 12:23:57
URL: http://ganerivikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback