Lite old school

Axe säger:
http://gabriellafrost.blogg.se/
Sawcy säger:
oj.. gillar överskriften... old school
Axe säger:
ja, den var fin.
Axe säger:
men bakgrunden...
Axe säger:
jag associerar lite till typ styckmord...
Axe säger:
...det kanske är jag som är konstig?
Sawcy säger:
ja.. det gör man faktiskt
Sawcy säger:
ja.. men det är en annan sak!
Sawcy säger:
kul att vara okreativ med inläggens titlar.. 
Sawcy säger:
det är ju kreativt i sig..
Sawcy säger:
kära dagbok..
Axe säger:
det känns också lite old school.
Axe säger:
vi kanske är FÖR kreativa med våra titlar?
Axe säger:
det kanske är ute?
Axe säger:
å nej!
Sawcy säger:
äh... vi kommer aldrig vara inne..
Sawcy säger:
det är bara att inse.. 
Axe säger:
suck...
Sawcy säger:
helt klart roliga ämnen som tas upp
Axe säger:
"jag målade en tavla idag med mina armbågar".
Axe säger:
ja, roligt!
Sawcy säger:
nämligen människor... jag hatar också nämligen människor
Sawcy säger:
armbågar.. som konstverktyg.. fint..
Sawcy säger:
och sen lite om armsvett...
Sawcy säger:
skönt klargörande att det handlade om armHÅLssvett
Sawcy säger:
jag blev lite fundersam först... men sen kom det direkt ett klargörande.. sådant gillar jag
Axe säger:
haha, ja jag gillar det också. när det inte blir några tveksamheter.
Axe säger:
man slipper ligga sömnlös och undra om man också svettas på armarna...
Axe säger:
"varför har ingen sagt nåt! tänk om alla skrattar åt mina svettiga armar!"
Axe säger:
tur att det var armhålor hon menade
Sawcy säger:
mmmm tur
Axe säger:
det finns det ju deodorant mot, liksom.
Axe säger:
hon är på jakt efter fler bloggar att läsa.
Axe säger:
det är ju vi också!
Axe säger:
jag känner genast mer samhörighet.
Sawcy säger:
mmm hon kanske har några tips!
Axe säger:
ja kanske!
Axe säger:
vi har ju några tips till henne annars.
Sawcy säger:
ja absolut! mycket läsvärt...
Sawcy säger:
och det var denna blogg också tycker jag! 
Sawcy säger:
för tycker vi om henne.. tycker hon om oss...!

Kommentarer
Postat av: Freja

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback