Jag kanske ska bestiga Mount Everest.

Axe säger:
http://studieliv.blogspot.com/
Sawcy säger:
haha.. "jag pluggar juridik. tror jag."
Sawcy säger:
det är alltid smart att skriva att man är ointressant.. då blir det inte så mycket förväntningar
Axe säger:
jag tycker det är lite irriterande...
Axe säger:
man bör väl framhäva sig?
Axe säger:
inte vara så blygsam..
Sawcy säger:
ja.. men samtidigt så är det lite att säga det självklara.. en ointressant juridikstuderande.. ja.. ointressant är väl alla juridikstuderande?
Sawcy säger:
nää nu var jag elak..
Sawcy säger:
vad skönt det kändes!
Axe säger:
haha
Sawcy säger:
Så ska man tyda drömmar också..
Axe säger:
är det förresten inte väldigt många juridikstudenter som bloggar?
Sawcy säger:
ja.. det är det nog
Sawcy säger:
det är väl det enda roliga..
Sawcy säger:
att blogga om det o-roliga
Sawcy säger:
men tillbaka till drömtydning.. finns det något tråkigare än att höra om andras drömmar om man inte är med i dem själv?
Axe säger:
nej, det är jättetråkigt.
Axe säger:
men det är vanligt att blogga om!
Axe säger:
suck...
Sawcy säger:
och sen bara.. vad betyder det? inte fan vet jag.. det är DITT undermedvetna..
Sawcy säger:
sen gillar jag också hur folk alltid skriver om vad de "kanske" ska göra..
Axe säger:
haha, ja det är också helt ospännande.
Sawcy säger:
jag kanske ska bestiga Mount Everest förresten
Sawcy säger:
men bara KANSKE
Axe säger:
haha
Axe säger:
en annan sak som jag har lite svårt för är att ha jättemånga länkar i texten.
Axe säger:
som om man orkade klicka på alla...
Sawcy säger:
ja men titta.. nu ser jag också det inlägget.. det ser ut som att det blöder..
Axe säger:
haha, ja det blöder tråkiga länkar.
Axe säger:
mina ögon blöder.
Sawcy säger:
mina med.

Kommentarer
Postat av: Misty

HAHAHA.. det är förbannat många juridikstudenter som bloggar. Den här var rolig!

2007-04-22 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback