Fånghålan är gjuten

Axe säger:
http://confessionsofadramaqueen.webblogg.se/
Sawcy säger:
inte så dramatiskt utseende på bloggen.. men det kanske tar sig...
Sawcy säger:
det är en sådan fin komplimang när min kille är svartsjuk.. fniss fniss...
Axe säger:
hihi
Sawcy säger:
och PUSS på oss...
Sawcy säger:
fast hon menar nog inte oss..
Axe säger:
tror du inte?
Axe säger:
varför vill ingen pussa på oss?
Sawcy säger:
den frågan vågar jag inte svara på haha
Axe säger:
vi läser ju deras bloggar, vi borde också få pussar.
Sawcy säger:
men jag vill inte alltid ha pussar heller... så det så! så tar era förbannade pussar och placera dem här-- *pekar på baken!*
Axe säger:
"det är väldigt många tjejer som är efter min pojkvän"
Axe säger:
oj då
Sawcy säger:
hon får passa pojken.. det bästa är nog att bara låsa in honom
Axe säger:
ja det tror jag. kanske i ett torn. med en drake som vaktar.
Sawcy säger:
ja för han har tydligen hela TVÅ miljoner människor som han behöver träffa...
Sawcy säger:
hon är kanske inte drama queen.. men lite av en drama prinsessa kanske..
Axe säger:
jag tycker hon är lite läskig.
Axe säger:
man får känslan av att hon redan snickrar på en fånghåla
Sawcy säger:
ja.. nu kom jag till "Han är så vacker när han sover..."
Sawcy säger:
men det är kanske bara vi som tappat romanssinnet? haha
Sawcy säger:
fånghålan är nog gjuten...
Axe säger:
ja, bojorna ligger och väntar på pojken...
Axe säger:
eller kanske hon har en jättegrop som hon ska kasta i alla tjejer hon stöter på i?
Sawcy säger:
det blir nog dramatiskt hur som helst! 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Omg. Jag tror hon skulle kunna behöva en hobby.. Och en psykolog, för det där beroendet värkar inte helt hälsosamt.. :S
Jag gillar er idé :)
Det är kul att läsa om vad folk tycker om bloggar, såndant här får man inte ut från att läsa kommentarerna.. Good Job ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback