Blå snurror. Det är viktigt.

Axe säger:
http://newme.blogg.se/
Sawcy säger:
alla skyller på hjärnan...
Sawcy säger:
stackars hjärnan
Axe säger:
ja, allt är hjärnans fel.
Axe säger:
jag tror det kan vara ättikans fel.
Axe säger:
ättika kan väl inte vara nyttigt att ha i köttsoppa?
Sawcy säger:
det viktiga i livet är alltså.. öl.. insekter.. hundnosar.. eh.. nånting blått och en fladdermus?
Axe säger:
mm, blå snurror. det är viktigt.
Sawcy säger:
ja blåsnurror.. de snurrar.. och är blå
Axe säger:
ja du ser. jag skulle inte klara mig utan dem.
Sawcy säger:
oj... har du sett monstren?
Sawcy säger:
på sidan... läääääskiga
Axe säger:
nej var?
Sawcy säger:
på sidan av sidan
Sawcy säger:
tror du de speglar ett plågat inre?
Axe säger:
jaha dääär!
Axe säger:
ja, jätteläskiga!
Axe säger:
så läskigt att man inte såg dem, de hann titta på mig jättelänge utan att jag märkte dem!
Sawcy säger:
jag måste bara läsa vad folk kommenterat i den där köttsoppainlägget...
Sawcy säger:
jag gillar titlarna på inläggen...
Axe säger:
ja, jag gillar särskilt "kanske skulle jobba istället för att blogga".
Sawcy säger:
(bara så du vet, det var fler som var skeptiska till ättikan)
Sawcy säger:
jag gillar att man funderar på det i alla fall.. ska man jobba ELLER blogga? för mig är det ingen fråga.. blogga såklart.. men den här personen funderar på det... bra
Axe säger:
oj hjälp! har du sett den jättetjocka gubben?
Sawcy säger:
nää du är för snabb.. jag försöker lista ut om det är en tjej eller en kille..
Sawcy säger:
helt förvirrad är jag
Sawcy säger:
nämen titta.. en stor mage.. bara sådär.. från ingenstans..
Axe säger:
en tjej. som är 31 år?
Axe säger:
det var lite oväntat.
Sawcy säger:
ja eller hur.... förvirrat..
Sawcy säger:
bra tycker jag
Sawcy säger:
ska inte bara vara rosa bara för att det är en "kvinna"
Axe säger:
nej absolut inte.
Axe säger:
man får välja vad man vill!
Axe säger:
prinsessor om man vill, monster om man vill.
Axe säger:
jag var mest överraskad av att en 31-åring använder uttryck som "sötpojke".
Sawcy säger:
fast monstren börjar skrämma mig...
Axe säger:
mm, de tittar på mig hela tiden!
Sawcy säger:
jag vågar nog inte läsa vidare...

Kommentarer
Postat av: NewMe

Underbart, nu har jag en ny favoritblogg. =D

Postat av: Anonym

Nu får ni sätta igång med mera sådana här! Ska leta upp tips- håll utkik i mejlen.

2007-04-16 @ 21:57:44
Postat av: Sandra

Ooh va kul =) haha, blå snurror är väl det viktiga i livet?

2007-04-17 @ 07:25:20
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: the 2nd women

tja, vi har startat en ny blogg, kom in o titta o säg vad du tycker..

2007-04-17 @ 09:03:29
URL: http://the2ndwomen.blogg.se
Postat av: NewMe

Klart blåsnurror är det viktigaste som finns! =D

2007-04-17 @ 11:57:12
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: Camilla

Dåligt bloggande här....

2007-04-19 @ 20:28:22
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 07:20:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback